Veelgestelde vragen
Jazeker. Er wordt een blower meegeleverd voor het opblazen van de pop. De blower dient continu aan te staan, anders loopt de pop leeg. De blower verbruikt weinig stroom! (< 400 Watt) en heeft slechts één stopcontact nodig.
Ondanks de gratis postbezorging kan het wenselijk zijn de bestelling op te halen bij ons depot in Wormerveer.
Woon je in de buurt of wil je de pop graag zelf ophalen en terugbrengen? Neem dan even contact met ons op via info@opblaasbabyexpress.nl of 06 4872 5948.
Al onze opblaasbare Baby poppen huur je inclusief gratis bezorging door PostNL in heel Nederland. PostNL bezorgt de pop 1 of 2dagen voor de gekozen huurperiode bij je thuis, op het werk of bij een PostNL-pick up point.
Voorbeeld: Je wil op zaterdag 18 mei een pop huren. In dit geval wordt de pop donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgd door PostNL. Je kan de pop thuis laten bezorgen, op werk/de zaak of op ieder willekeurig adres in Nederland.
De pop wordt verstuurd in een stevige verzendkist. Deze kist weegt tussen de 14 en 20 kg, het precieze gewicht is afhankelijk van de gehuurde pop. De afmetingen van de kist zijn ongeveer 60 x 40 cm.
Wil je niet thuis wachten op de bezorging van je pop of wil je de bestelling geheim houden? Laat je pop dan bezorgen bij een van de 4000 PostNL-punten. Deze optie selecteer je eenvoudig in de winkelmand en is helemaal gratis!
Voorbeeld: Je wilt op zaterdag 18 mei een pop huren. In dit geval wordt de pop donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgd bij het door jou gekozen PostNL-punt. Met vierduizend servicepunten is er altijd eentje bij jou in de buurt.
Bekijk het dichtstbijzijnde PostNL punt voor jou.
De pop wordt verstuurd in een stevige verzendkist. Deze kist weegt tussen de 14 en 20 kg; het precieze gewicht is afhankelijk van de gehuurde pop. De afmetingen van de kist zijn ongeveer 60 x 40 cm.
Op de gekozen retourdatum lever je de pop vóór 16.30 uur in bij een van de 4000 PostNL-punten. Het retourlabel hebben wij al uitgeprint en vind je in de verzendkist. In deze kist vind je ook een instructiekaart die stap voor stap beschrijft hoe het retour sturen werkt. Het is heel eenvoudig:
1. Stop de pop compleet, droog en schoon in de verzendkist
2. Plak het retourlabel bovenop de deksel van de verzendkist (retourlabel vind je in de verzendkist)
3. Lever de verzendkist in bij een PostNL-punt naar keuze en laat de retoursticker inscannen
4. Je krijgt bij het PostNL-punt een verzendbewijs mee.; hierdoor weet je zeker dat de pop op de juiste manier retour is gestuurd
5. Binnen 1 of 2 dagen wordt de pop weer bij ons afgeleverd. Je ontvangt van ons een e-mail zodra de pop retour en gecontroleerd is
Het retourlabel hebben wij vooraf betaald. Je hoeft bij het PostNL punt dus niet meer te betalen voor het retour sturen!
Heb je een zondag als retourdatum gekozen? Indien een PostNL-punt op zondag geopend is, kun je de pop ook op zondag retour sturen. Als dit niet mogelijk is dan lever je de pop maandag voor 16.30 uur in bij een PostNL-punt.
De huurperiode selecteer je eenvoudig in de winkelwagen.
Voorbeeld: Je wilt een opblaasbare pop huren en deze op zaterdag 18 mei opzetten. Selecteer 18 mei bij “Ik heb de pop nodig op:” en 19 mei bij ”Ik stuur de pop retour op:”. Je pop wordt in dit geval op donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgt door PostNL. Dit is bij de prijs inbegrepen.
Tip: Wil je een pop langer dan een dag opzetten? Selecteer dan de dagen dat je de pop wilt opzetten. Bijvoorbeeld donderdag 16 mei t/m zaterdag 18 mei. De prijs voor de extra dagen wordt direct in de winkelmand getoond. In dit geval wordt de pop dinsdag 14 mei of woensdag 15 mei bezorgt door PostNL en stuur je de pop op zondag 19 mei of maandag 20 mei retour via een PostNL punt.
Eenvoudig online of achteraf op factuur. De meest gekozen betaalmethode is IDEAL.
1. IDEAL
2. Achteraf op factuur betalen (alleen bedrijven en zakelijke klanten)
Je gehuurde pop wordt 1 of 2 dagen voor de huurdatum bezorgd door PostNL.
Bijvoorbeeld: Je wilt een pop op vrijdag 29 maart huren. In dit geval wordt de pop woensdag 27 of donderdag 28 maart bij u bezorgd. Precies hetzelfde geldt als je gekozen hebt voor bezorging bij een van de 4000 PostNL-punten. Lees meer over gratis bezorging
Jazeker; veel PostNL-punten zijn ook op zondag geopend. Het is in dat geval mogelijk om de pop ook op zondag retour te sturen. Wil je weten welke punten er op zondag open zijn? Klik op onderstaande link en vul je postcode in. Je ziet dan precies welk PostNL het dichtstbijzijnde voor jou is en de openingstijden.
Dat is heel eenvoudig! Klik op onderstaande link en vul je postcode in. Je vindt direct de ideale locatie en openingstijden van het voor jou dichtstbijzijnde PostNL-punt.
De pop wordt als compleet pakket in een verzendkist geleverd inclusief:
- De gehuurde pop
- Elektrische blower (voor het opblazen van de pop)
- Banner jongen/meisje
- Haringen
- Scheerlijnen (zitten al aan de pop vast)
- Opzet- en afbouw instructiekaart
- Retour instructiekaart
- Retourlabel voor het gratis retour sturen met PostNL
- Verzendkist
Jazeker. Het opzetten van de pop is super eenvoudig en binnen 5 minuten gebeurd! Je ontvangt enkele dagen voor het feest de opzet-instructies per e-mail. Deze worden ook op papier meegezonden met je bestelling, net als de afbouw-instructiekaart.
Absoluut. Het afbouwen van de pop is super eenvoudig en in enkele minuten gepiept! Sowieso ontvang je voor de zekerheid een afbouw instructie per e-mail en een fysiek exemplaar in de verzendkist van de pop.
Helaas is deze service nog niet mogelijk. Wij bekijken de opties om deze dienst in te voeren.
Geen probleem. Krijgt er iemand op de zaak een baby of willen jullie bijvoorbeeld de directeur verrassen met een baby pop? Ook dan huur je bij ons eenvoudig online een pop die gratis op werk bezorgd wordt door PostNL.
Dat is op dit moment alleen mogelijk voor bedrijven. Je ontvangt een PDF-factuur en deze betaal je achteraf. De betalingstermijn bedraagt 30 dagen.
Ja, door middel van een Track & Trace-code. Zodra je gehuurde baby ons magazijn verlaat ontvang je deze code automatisch per e-mail en kun je precies zien wanneer de pop geleverd wordt.
Als je de Track & Trace code hebt ontvangen, is er vaak nog geen exacte levertijd bekend. In 90% van de gevallen wordt de levertijd rond 23.30 uur bekend gemaakt; als dit niet het geval is, wordt de levertijd in de ochtend bekend gemaakt.
Uiteraard. Onze website draait op een SSL-beveiligde server. We maken gebruik van met online betaalprovider Buckaroo. Dit is één van de grootste online betaalproviders van Nederland. Wij garanderen een veilige online betaalomgeving.
Nee. Wij rekenen geen borg voor het huren van onze poppen. Uiteraard dien je wel zorgvuldig en netjes om te gaan met onze artikelen. Wij controleren alle geretourneerde poppen op schades of afwijkingen.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Jazeker. We hebben twee verschillende afmetingen.
Verzendkist 1: is 60x40x40 centimeter (L x B x H). Totale gewicht bedraagt 15 a 18 kg.
Verzendkist 2: 80x40x32 centimeter (L x B x H). Totale gewicht bedraagt 19 a 21 kg.
Openingstijden vestiging:
| Maandag | 09.00 tot 17.00 uur |
| Dinsdag | 09.00 tot 17.00 uur |
| Woensdag | 09.00 tot 17.00 uur |
| Donderdag | 09.00 tot 17.00 uur |
| Vrijdag | 09.00 tot 17.00 uur |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
Roode Wildemanweg 43
1521 PZ Wormerveer
Telefonisch: 06 4872 5948
E-mail: info@opblaasbabyexpress.nl
Openingstijden klantenservice:
| Maandag | 09.00 tot 18.00 uur |
| Dinsdag | 09.00 tot 18.00 uur |
| Woensdag | 09.00 tot 18.00 uur |
| Donderdag | 09.00 tot 18.00 uur |
| Vrijdag | 09.00 tot 18.00 uur |
| Zaterdag | 09.00 tot 18.00 uur |
| Zondag | Gesloten |
Telefonisch: 06 4872 5948
E-mail: info@opblaasbabyexpress.nl
Opblaasbaby Express - Veelgestelde vragen

Als je helemaal onderaan deze pagina bent gekomen, heb je al onze veelgestelde vragen gelezen en weet je alles over onze service. Bedankt voor het lezen!
Heb je toch nog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op!
Als meerdere mensen een nieuwe vraag stellen, zullen we deze toevoegen aan de veelgestelde vragen.
Wil je verder lezen? Ga dan naar onze blogs!
